fredag 28. oktober 2011

Vinn en kjole


Vinn din favorittkjole.
 Alt du trenger å gjøre, er å skrive hvilken kjole du liker og hvorfor i kommentarfeltet.
Jeg trekker vinneren 11. november og annonserer vinneren her.

Nå har jeg har sydd kjoler til jenter mellom 2 og 8 år en stund. Det har jeg stor glede av, og  en gang i blant  skriver jeg også en liten historie fra min barndom  - den gang jeg het Lillegull og bodde på Bøkelund.
Kjolene og historiene kan du se nærmere på ved å klikke deg inn på venstre side.

Alle kjolene er spesielle - kun en av hver. Jeg bruker for det meste gamle stoffer og broderier. Det er morsomt å skape nytt av gammelt.
Mange vakre broderte duker f.eks. blir liggende i en skuff - det er synd. Kanskje med kaffeflekker som ikke går bort. Jeg klipper ut broderiet og applikerer det på kjolen.

5 kommentarer:

  1. Sofie liker prikkekjolen best på grunn av alle fargene!

    SvarSlett
  2. Erle liker også prikkekjolen!

    SvarSlett
  3. Jeg liker den gule med lommer og seler. Det er fordi det er så spennende å putte ting i lommene! (mener jenta). Og det er så praktisk å kunne skifte ut skitne trøyer i løpet av dagen (mener mor).

    SvarSlett
  4. Jeg liker mange av kjolene dine. Favoritten er den med turkis underdel (prikker) men liker også veldig godt den organge med lommer. Den turkise fordi den er nydelig, elsker de fargene. Er også glad i orange. Det er frisk og fin farge som de fleste barn kler. Livlige

    SvarSlett
  5. Så søte kjoler! Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken som er finest:-) Den røde og turkise med blomster er kanskje den mest spennende av dem, mens den blå forrest (småblomstret øverst og helblå nederst) kanskje er den yndigste. Fine alle sammen:-)

    SvarSlett